• Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Projectadministrateur

Opleidingsniveau: HBO
Plaats: Utrecht
Aantal uur per week: 40

HBO | Utrecht | 40 uur/week

Zoek jij als projectadministrateur een uitdagende en brede functie in een internationale, technische omgeving? Ben jij de nauwkeurige administratieve duizendpoot die er voor zorgt dat onze maatschappelijk relevante projecten financieel op rolletjes lopen?

Solliciteer direct

Organisatie- en afdelingsomschrijving

Onze opdrachtgever is actief op het gebied van onderzoek naar water, ondergrond en infrastructuur.

Functie omschrijving

- Bewaken van de kwaliteit van het projectdossier op juistheid, volledigheid en tijdigheid;
- Aanleveren van de cijfers voor de interne controle, de maandrapportages en de jaarrekening;
- Afstemming zoeken met projectleiders, lijnmanagers en de unitcontroller over voortgang en wijzigingen in de administratieve projectdossiers;
- Analyseren en verwerken van de projectvoortgangsrapportages en voorbereiden van maandelijkse financiële gesprekken ten behoeve van de beheersing van de projecten;
- Op proactieve wijze projecten beheersen, facturaties verzorgen, financiële risico’s en kansen signaleren en daarover projectleider en management adviseren;
- Ondersteuning leveren aan accountantscontroles en auditdossiers;
- Signaleren van verbeteringsmogelijkheden in administratieve processen en het deelnemen in verbeterprojecten;
- Beheren van de inkoop facturen van de unit.

Functie eisen

Je bent een plezierige collega die zowel prima zelfstandig als in teamverband kan werken en gevoel heeft voor de business. Als persoon stap je gemakkelijk op mensen af en communiceer je op de juiste wijze met de diverse stakeholders. Daarnaast breng je het volgende met je mee:

- Een afgeronde mbo/hbo-opleiding op het gebied van Administratie of Bedrijfseconomie;
- Minimaal 2 jaar financieel/administratieve werkervaring;
- Je beheerst de Nederlandse en de Engelse taal;
- Je bent flexibel en servicegericht ingesteld;
- Je bent organisatiesensitief en neemt verantwoordelijkheid voor het werk dat je doet;
- Je reflecteert op je eigen handelen en ontwikkelt je graag verder.

Inlichtingen bij

Marit Meijer via 06-34866367 of m.meijer@agium.nl

Solliciteer op deze vacature

Een greep uit onze opdrachtgevers

  • AIR-Amsterdam
  • AON
  • Akzo-Nobel
  • Altran
  • Amsterdam-Commodities
  • Anthony-Veder
  • AstraZeneca
  • BAM-Techniek
  • BDO
  • Bakerstreet
  • Batenburg-Techniek
  • EY-logo-li
  • Evides-NV
  • FNV
  • Gemeente-Delft
  • Gusto-MSC
  • Heijmans
  • KDPS
  • Katholieke-Scholenstichting-Utrecht
  • Klasmann-Deilmann
  • Koole-Tankstorage-Minerals-BV
  • Liberty-Global
  • Logo-Adidas
  • Logo-ING
  • Mammoet
  • Miele
  • Nederlandse-Spoorwegen
  • PW-Central
  • PWC
  • ProRail logo
  • RDW
  • Schiphol-Nederland
  • Stichting-Boor
  • Stork-Technical-Services
  • Unirobe-Meeus-Groep
  • Van-Herk-Groep
  • Veiligheidsregio-Rotterdam-Rijnmond
  • logo-dak-kindercentra
  • logo-delft-uni
  • logo-haribo
  • logo-nationalenederlanden
  • logo-nrc-value
  • logo-seaway
  • logo-vanhessen
  • logo-wzh

    Aangenaam kennis te maken!

    Contact Agium

    Locaties

    Delftechpark 15, 2628 XJ Delft (Noord)

    Cartier van Disselstraat 1b, 4835 KC Breda (Zuid)

    Telefoon

    015 - 369 7707 (Delft)
    076 - 200 5041 (Breda)

    Email

    info@agium.nl

    Contactformulier

    Please let us know your name.
    Please let us know your email address.
    Please let us know your message.
    Invalid Input